Bij Madelief streven we naar een open en toegankelijke communicatie tussen ouders en leidsters. Daarom nemen wij eventuele klachten ook altijd serieus en hanteren daarom een klachtenregeling. Indien u een klacht heeft of ontevreden bent, kunt u terecht bij de pedagogisch medewerkers van uw kind. Wij proberen samen met u tot een oplossing te komen.
Als het gaat over financiële aspecten, plaatsing of verandering van dagdelen of over het functioneren van medewerkers, dan kunt u terecht bij de manager of onze administratief medewerkster. U kunt uw klacht mondeling of schriftelijk doorgeven of via onderstaand klachtenformulier.
Wij raden u ook aan om het klachtenreglement van Madelief te bekijken.
Klachtenloket Kinderopvang
Geschillen en klachten oudercommissie
Het kan gebeuren dat er een meningsverschil ontstaat tussen de oudercommissie en Madelief. De oudercommissie kan in dat geval gebruik maken van de klachtenprocedure van Madelief of contact opnemen met de Geschillencommissie kinderopvang via www.klachtenloket-kinderopvang.nl of www.geschillencommissie.nl.